Het team Publiekszaken zorgt ervoor dat dagelijks duizenden bezoekers, leveranciers en zakelijke gasten professioneel en gastvrij worden ontvangen. Voor de frontoffice zoeken wij een ervaren Coördinator die het overzicht bewaart, het frontoffice team van de dag aanstuurt en zorgt dat alles soepel verloopt.

Om ons kasteelteam te versterken zijn we per 1 juli 2025 op zoek naar een

Coördinator Frontoffice
20 uur per week, werkdagen elke vrijdag en zondag, en om de week op maandag

Wat ga je doen?
Als Coördinator Frontoffice ben je het centrale aanspreekpunt in het entreegebouw. Je zorgt voor de planning, aansturing en coördinatie van alle processen rondom de ontvangst van bezoekers, bruidsparen, leveranciers en zakelijke relaties. Je houdt het overzicht, grijpt in als het nodig is, en bewaakt de kwaliteit van de service.

Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
• Je organiseert en bewaakt het gehele ontvangstproces, inclusief kaartverkoop;
• Je stuurt het frontoffice team van de dag aan en stimuleert een gastvrije werkhouding;
• Je beantwoordt telefoon en e-mail en verwerkt reserveringen nauwkeurig;
• Je ontvangt leveranciers, bruidsparen en zakelijke gasten op professionele wijze;
• Je lost klachten, incidenten en technische storingen zelfstandig of met collega’s op;
• Je stemt dagelijks af met de Coördinator Kasteel over de planning en bijzonderheden.

Wie zoeken wij?
Je bent een echte regelaar met leiderschapskwaliteiten. Je hebt aantoonbare ervaring in het aansturen van teams op drukke publiekslocaties, je denkt altijd een stap vooruit en weet prioriteiten te stellen – ook als alles tegelijk lijkt te gebeuren.

Daarnaast ben je een collega die:
• minimaal 3 jaar ervaring heeft in een vergelijkbare coördinerende rol in een servicegerichte omgeving (hospitality, evenementen, recreatie);
• snel kan schakelen, het overzicht bewaart en besluitvaardig is;
• uitstekend communiceert in Nederlands en Engels;
• teamgericht werkt en natuurlijk leiderschap toont;
• stressbestendig en oplossingsgericht is;
• flexibel beschikbaar is, ook op feestdagen en bij drukte;
• ervaring heeft met kassasystemen en reserveringssoftware (pré).

Wat bieden wij jou?
Je komt terecht in een professioneel team waarin samenwerken, klantgerichtheid en duidelijkheid centraal staan – op een locatie die vraagt om flexibiliteit en overzicht.

Het gaat om een dienstverband van 20 uur per week (zondag, om de week op maandag en vrijdag). Het salaris bedraagt minimaal € 3.103,- en maximaal € 3.312,- bruto per maand bij een fulltime werkweek van 40 uur.

Spreekt deze functie jou aan? Dan komen we graag in contact met je! Aarzel niet en stuur voor 6 mei 2025 een motivatiebrief met jouw persoonlijke gegevens en CV naar Ilse Pel (HR-adviseur) hrm@kasteeldehaar.nl.

Wil je eerst meer informatie of heb je vragen? Dan kan je contact opnemen met de afdeling Jolien Dalenberg via j.dalenberg@kasteeldehaar.nl.

Voor meer informatie over de organisatie verwijzen wij je graag naar www.kasteeldehaar.nl.

De aanvraag van een VOG-verklaring is onderdeel van de procedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.